تعمیر دستگاه هموگلوبین آنالایزر

تعمیر-دستگاه-هموگلوبین-آنالایزر-Hemoglobin-analyzer-model-tosoh-g11

تعمیر دستگاه هموگلوبین آنالایزر

تعمیر دستگاه هموگلوبین آنالایزر – تعمیر انواع تجهیزات پزشکی و در مانی در کلینیک تخصصی دیجی برد صورت می گیرد.

آزمایش هموگلوبین

آزمایش هموگلوبین به منظور اندازه گیری سطح هموگلوبین در بیماران مبتلا به کم خونی به کار می رود . همان طور که می دانید هموگلوبین جزء اصلی گلبول های قرمز است و به بدن شما این امکان را می دهد تا اکسیژن را از ریه ها به سایر بافت ها و اندام ها در سراسر بدن منتقل کنند.

آزمایش های هموگلوبین بخشی از آزمایش شمارش کامل خون (CBC) است که تعداد گلبول های قرمز، گلبول های سفید و پلاکت ها را در نمونه خون مشخص می کند. این اطلاعات به پزشک کمک می کند تا شرایط بیمار را بررسی نماید.

هموگلوبین پروتئینی حاوی آهن است که در داخل هر گلبول قرمز (RBC) یافت می شود که اکسیژن را در سراسر بدن حمل می کند. به غیر از اکسیژن، هموگلوبین به گازهای دیگری مانند مونوکسید کربن، دی اکسید کربن و اکسید نیتریک نیز متصل می شود.

علائم پایین بودن هموگلوبین خون شامل : خستگی ، رنگ پریدگی پوست ، ضعف ، سر گیجه ، تنگی نفس ، سردی دست و پا و… می باشد. در صورت بالا بودن هموگلوبین خون غلیظ می شود و لخته شدن خون را به همراه دارد.

دستگاه آنالایزر هموگلوبین ،  غلظت هموگلوبین ، در یک آزمایش خون یا ادرار را برحسب g/L، g/dL یا mol/L گزارش می دهد.

دستگاه آنالایزر هموگلوبین مدل tosoh g11

دستگاه آنالایزر هموگلوبین مدل tosoh g11 ، یک آنالایزر خودکار می باشد که به منظور آزمایشات هموگلوبین در آزمایشگاه خون به کار می رود.مدت زمان لازم برای تجزیه و تحلیل هر آزمایش در دستگاه tosoh g11 ، نزدیک به ۶۰ثانیه می باشد که عملکرد سریع این آنالایزر را نشان می دهد.

خصوصیات متمایز G11 شامل : شست و شو ی خودکار ، زمان قابل تنظیم جهت خاموش کردن ، عملکرد بالا ، نتایج قابل اعتماد می باشد. این آنالایزر قابلیت ثبت ۸۰ نمونه آزمایش را در حافظه داخلی خود دارد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *